30 Ocak 2017 Pazartesi

[RÖPORTAJ/KOREPO] PENTAGON, "Bir gün Japonya'da konser turu düzenlemek istiyoruz!"

BEAST, 4Minute ve BTOB gibi birçok popüler grubu oluşturan Cube şirketi Pentagon'a ekim ayında çıkış yaptırdı. Mücadele programı olan "Pentagon Maker" ile Koreli, Çinli ve Japon üyeler seçerek 10 kişilik bir erkek grubu oluşturdu.

Çıkışlarının ardından sadece 2 ay geçmesine rağmen 7 Aralıkta hızlı bir Kore dönüşü gerçekleştirdiler ve 10 Aralıkta Tokyo Toyosu PIT'te Japonya'daki gösterilerini düzenlediler. O gün site tamamen onları görmeye giden hayranlarla doldu. Pentagon'un Japonya'daki ilk gösterisi oldukça çekiciydi. Şimdiden Japonya'da Pentagon ile ilgilenen birçok insan var. Başarılı bir şekilde gösterilerini tamamladıktan sonra bizimle röportaj yapmayı kabul ettiler.


S: Japonya gösterisi yeni bitti ve gerçekten çok fazla hayran sizi görmeye geldi. Şu anda nasıl hissediyorsunuz?
E'Dawn: Bu benim Japonya'yı ilk ziyaret edişim. Bizi görmeye bu kadar çok insanın geleceğini asla düşünmemiştim. Teşekkür ederim, hislerimi tam olarak nasıl açıklamalıyım bilmiyorum. Açıkçası hala gerçek gibi gelmiyor. Japon hayranlar bizlere mektup gönderdi ve fancafeye mesajlar bıraktı, bu yüzden minnettarım. Daha fazla pratik yapmak istiyorum böylece daha iyi şarkılar ve performanslar gösterebiliriz.
Yan An: Bu kadar çok insanı gördüğüm için mutluyum, gelecekte de lütfen bizlere bolca sevgi ve destek verin.
Shinwon: Düşündüğümden çok daha fazla insan geldi, bu yüzden gerçekten duygulandım. Kore bile değil, Japonya. Ayrıca ilk kez bu kadar çok sevgi aldık, gelecekte bu sevgiyi nasıl geri ödeyebileceğimi düşüneceğim.
Yeo One: Bugün baştan sona gerçek olmadığını hissettim... Bir dahaki sefere bu kadar fazla kişinin gelip gelmeyeceği konusunda endişeliyim. Bizleri böyle sevdiğiniz için promosyonlarımızla geri ödemeye çalışacağız. Umarım bir dahaki sefere daha çok insan gelir ve bize ilgi gösterir. Bugün gerçekten mutluydum. Gelecekte Japonya'da bir konser düzenlemek ve albüm yayınlamak istiyorum. Şahsen bir gün Japonya'da konser turu da düzenlemek istiyorum.

S: Yuto'nun ailesi de geldi ve gözyaşlarıyla dolu bir sahne oluştu. Japonya'da gösteri düzenleneceğine karar verildiği zaman ailen mutlu oldu mu?
Yuto: Ailem gerçekten mutlu oldu. Sanki daha önce beni hiç görmemiş gibi mutlulardı. Birçok arkadaşım ve ailem beni görmeye geldi. Bugün gerçekten gergindim... Başlangıçta böyleydim, bu kadar fazla hayranın geleceğini tahmin etmemiştim. Fazlasıyla güç aldım. Açıkçası hala biraz bile gerçek hissettirmiyor... Gelecekte daha sıkı çalışmak istiyorum, böylece daha da büyüyebiliriz.

S: Japon kültürüne (yemek, müzik vb.) herhangi bir ilginiz var mı? Eğer sevdiğiniz bir şey varsa lütfen söyleyin.
Kino: Önceden beri Japon yemeklerine ilgim var. Ramen, tonkatsu, gyukatsu... Gyukatsu yemeğini cidden çok seviyorum! Ayrıca suşi de seviyorum. Kore'de, param olduğu zaman Japon yemekleri yiyorum.

S: Dün Japonya'ya geldikten sonra lezzetli bir şeyler yediniz mi?
Kino: Dün yemek kutularından vardı. Fakat akşam yemeği olarak ramen yedik! Ichiran'a (meşhur ramen yeri) gittik ve roppongi yedik, gerçekten lezzetliydi!
Hongseok: Şahsen ben Japonya'yı gerçekten seviyorum. İlk olarak şehir ve renkler gerçekten çok güzel. Binalar, nehirler, ağaçların ve çiçeklerin birlikte harmonisi bence oldukça hoş. Japon filmlerinde, animelerde ağaç yapraklarının oldukça güzel bir şekilde düştüğü sahneler gördüm. Ayrıca gerçekten sevdiğim bir şey var, Japonlar asla birbirlerini rahatsız etmiyorlar ve hareket etmeden önce düşünüyorlar. Yuto'da böyle. Birisinin hoşlanmadığı bir şeyi asla yapmaz. Yuto önceden çok incindi fakat diğerlerinin sözünü asla kesmedi ve hiçbir şey söylemedi. Bence bu oldukça havalı ve saygılı bir şekilde yaşama biçimi. Kore'de "her şeyi birlikte yapalım" düşüncesi var fakat Japonya biraz daha bireysel. Tek başına mağazalara ve yemek yemeğe gidebiliyorsunuz. Sanırım burası oldukça rahatlatıcı, bu yüzden sevdim. Japonya'nın birçok lezzetli yiyecekleri de var.
Wooseok: Japon gruplarını seviyorum. Anime izlediğim zaman onlara yapılan birçok grup müzikleri ortaya çıkıyor. Stajyer olduğum zaman Japon gruplarının pratiklerini izlerdim bu yüzden geçmişte onları çok sık dinledim. Bu benim ilk yurt dışına çıkışımdı ve Japonya'ya ilk kez gelişimdi, bu yüzden gergindim. Fakat şehir oldukça güzel ve insanlar da arkadaş canlısı. Bu yüzden endişe etmeme gerek kalmadı. Oldukça eğlendim.
Jinho: Japonya'ya tatil için gelmiştim ve geçmişte müzikal konseri için burada bulunmuştum. Bu benim 4. kez Japonya'yı ziyaret edişim. Kore'de yediğim takoyaki küçüktü fakat Tokyo'ya ilk kez geldiğimde gerçekten büyük bir tane yemiştim ve oldukça lezzetliydi. O zaman 6 tane takoyaki yemiştim. O günden beri Japon yemeklerinin lezzetli olduğunu düşündüm. Ayrıca şehirde oldukça güzel görünüyor.

S: Son olarak lütfen Japon hayranlarınıza bir şeyler söyleyin.
Hui: Bugün birçok insanın bizi görmeye geldiği için oldukça şaşırdım. İçtenlikle sizlere teşekkür etmek istedim, bizlere göre bu gerçekten büyük bir performanstı. Artık gelecekte daha da sıkı çalışmamız gerektiğini hissediyoruz. Sanırım bugün gösteriye gelemeyen hayranlar da vardı, gelecekte daha sıkı çalışmak ve Japonya'da da promosyon yapmak istiyoruz. Japonya'da albüm yayınlamak ve konserler düzenlemek istiyoruz. Bu yüzden bugün gelemeyen kişiler lütfen bizi takip etmeye devam etsin. Umarım gelecekte tekrar karşılaşmak için daha fazla şansımız olur.

Kaynak: PentagonUpdate
TR Çeviri: Pentagon 펜타곤 Turkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder