30 Ocak 2017 Pazartesi

Focus News / Kino - Doğum Günü Röportajı

“Özel bir hediye mi? Hui abinin 2 yıl önce bana verdiği el yazısı bir mektup.”

Soru: Doğum gününde ne yapacaksın?
Kino: Sanırım zamanımı ailem ile geçireceğim.

Soru: Doğum günün hakkındaki düşüncelerin neler?
Kino:
Bu seferki farklı çünkü çıkışımdan sonraki ilk doğum günüm. Çıkışımızı uzun süre beklediğimiz için değerli bir hediye almışım gibi hissediyorum. Gerçekten mutluyum.

Soru: Doğum günü senin için ne anlama geliyor?

Kino: Aileme karşı minnettar düşüncelere sahip olduğum ve gittikçe onları sevdiğim bir gün.

Soru: Büyümek hakkında ne düşünüyorsun?
Kino:
Doğal bir şey olduğu için özel herhangi bir düşüncem yok. Bunun yerine yaşıma uygun  olan davranışları sergileyebilmek gibi sorumluluklarım var. Bu şekilde olmaya çalışıyorum.

Soru: En beklediğin yaş hangisi?
Kino:
30’lu yaşlarımdaki halimi merak ediyorum. Küçüklüğümden beri hayalimde o yaşın en güzel yaş olduğuna dair düşüncelerim var, bu nedenle şimdiden çok heyecanlıyım. Fakat aynı zamanda, “Hiçbir şey değişmeden iyi yapıyor muyum?” gibi endişelerim de var.

Soru: Taemong’un neydi? (Taemong; bebek daha anne karnındayken annenin veya yakın olan bir kişi tarafından görülen rüyalara denir, geleceğe işaret edildiğine inanılır.)
Kino:
Amcam rüya görmüştü, ona doğru koşan bir kaplanın olduğunu ve sarıldığını söylemişti.

Soru: En anlamlı doğum günün hangisi?
Kino:
Her doğum günü özeldir fakat kişisel olarak bu yılın daha özel olmasını istiyorum. Resmi bir Pentagon üyesi olarak ilk doğum günüm olacağı, birçok insanın beni kutlayacağı, sevgili ailem ile günü geçireceğim ve 20. yaş günüm olacağı için daha da özel olmasını istiyorum.

Soru: Özel hediyen olarak neyi seçeceksin?
Kino:
2 yıl önce Hui abi el yazısı bir mektup vermişti. Onu birisine mektup yazarken hiç görmemiştim, bu yüzden oldukça şaşırdığım bir andı.

Soru: Gelecekte kabul etmek istediğin hediye nedir?
Kino:
Eğer bir gün şansım olursa konser yapmak istiyorum. Konser yapmak istemiyorum anlamına gelmiyor tabii ki bu. Sadece doğum günümde birçok insanın önünde performans sergilemek ve enerjileriyle yakınlık kurmak istiyorum.

Soru: Hangi yıldızdan doğum günü kutlaması almak istersin?
Kino:
Kıdemlim Park Jin Young’dan kutlama almak isterim. O küçüklüğümden beri hayran olduğum birisi bu yüzden eğer ondan kutlama alırsam mükemmel olur. (Eğer bana doğum günü hediyesi olarak güzel bir şarkı verirse söylemekten büyük mutluluk duyarım.)

Soru: 10 yıl sonraki doğum gününü nasıl hayal ediyorsun?
Kino:
10 yıl sonra daha önce söylediğim gibi 30’lu yaşlarımda olacağım. Eğer şu andakinden daha mükemmel bir şarkıcı olursam ve birçok insandan kutlama mesajları alırsam güzel olur.
Soru: Doğum gününde teşekkür etmek istediğin birileri var mı?
Kino:
Öncelikle aileme teşekkür etmek istiyorum. Böylesine uzaklara koşabilmemin en büyük sebebi onlar. Ailem olduğunuzu için teşekkür ederim, sizi seviyorum.
Soru: Lütfen doğum günün için kendine bir şeyler söyle.
Kino:
“Kino-ya, sonunda çıkışını yaptın. Birçok insanın beklediği gibi mükemmel bir şarkıcı ol ve sev. Başarabilirsin!”

Kaynak: amazing_ptg
TR Çeviri: Pentagon 펜타곤 Turkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder