30 Ocak 2017 Pazartesi

Pentagon - Sports DongA Röportajı

Pentagon; “İlk Hedefimiz Pen-Pineapple-Pen'i Geçmek!”

Hongseok: (Çıkışları hakkında) Kuyudan kurtulan bir kurbağa gibi hissettim. Gayet iyi hazırlandığımızı düşünmüştüm fakat çoğu şey değişti ve deneyimlemediğimiz birçok şey ortaya çıktı. Pratik odalarında yapılan performanslarla dışarıdakilerin çok farklı olduğunu fark ettim. Sanırım gelecekte buna daha çok alışmalıyız ve deneyim kazanmalıyız.

Pentagon: (Deneyim şansı yakalamaları konusunda) Kendimizi aynadan izleyerek pratik yaptıktan sonra odamızdaki düzeni kontrol edemedik. Sahne ile aralarında bayağı fark vardı, oldukça zordu. Özellikle kamera çok sık yer değiştirdiği için onu yakalamamız mümkün olmadı. İlk sahnemizde kameraları avlarken performans sona erdi. Çalışma odamızda yaptığımız pratikten çok daha farklıydı.
Neredeyse büyük sayılabilecek birçok kaza da meydana geldi. Güçlü hareketler yüzünden Music Bank'teki cam yüzey kırıldı ayrıca sahnede Yan An'ın pantolonu yırtıldı bu yüzden dans ederken sürekli pantolonunu tutması gerekti.
Jinho: Özel sahne olarak "Candy" şarkısını sergiledik. Kıyafetler askılı pantolonlardı. Benimkinin bir askısı genişlemişti ve performans boyunca gittikçe genişlemeye de devam etti. Aşağıya baktığımda iç çamaşırımı görebiliyordum. Neyse ki performansın sonuna kadar tamamen aşağıya inmedi. Eğer öyle bir şey olsaydı büyük ihtimalle azarlanacaktım.
En üzgün hissettiğimiz an ise Shinwon'un sakatlanmasıydı.

Hui: Çıkışımız için hazırlanırken ve aktiviteler yapıp ekip çalışmasını aşarken sanki savaş alanında savaşıyormuşuz gibi hissettik. Dayanışma ve arkadaşlık hisleri de vardı. Eskiye kıyasla artık bir bakışla birbirimizi anlayabiliyoruz. Shinwon sakatlandığında ve bize katılamadığında gerçekten çok üzgün hissettik.
Shinwon: Evde televizyon izledim ve her gün doktora gittim. Durumum şimdi çok daha iyi. Koltuk değnekleri olmadan yürüyebiliyorum. Tedavi olmaya devam edeceğim böylece yakında dans edebilirim. Doğruyu söylemek gerekirse dans etmek için vücudum oldukça istekli. Dinlenmek için zamana sahiptim fakat sanki kilit altında tutuluyormuşum gibi hissettim. Çok karmaşık duygulardı. Eğer yayını izlerseniz sadece takımımızı değil üyeleri de görürsünüz. Eğer böyle yaparsanız, (özellikle MCountdown'un Jeju'daki bölümünü birkaç kez izlediğinizde) Pentagon'un gerçekten bir auraya sahip olduğunu fark edersiniz. (Üyelerimiz oldukça iyi!) Bunu yaptığım zaman kalbim hayal kırıklığına uğramış hissediyor ve "Neden orada olmak yerine televizyon izliyorum?" diye düşünüyorum.
Jinho: Yayına gittiğimizde ön kayıt yapıyoruz ve bu sırada da hayranlarımız karşımızda bizlere tezahürat yapıyor. Bizim hayranlarımız oldukları için tezahüratları daha sesli geliyor. Bu gerçekten sevimli ve bizim güç kazanmamızı sağlıyor. Oldukça eğlenceli. En başlarda programlarımız yorucuydu fakat sahneye çıktığımız zaman daha anlamlı ve eğlenceli gelmeye başladı. Hayranların sevgisini direk olarak hissetmek bu promosyon dönemindeki en mükemmel şey.

Kino: (Popülarite hakkında) Popülerlik hissetmiyorum.
Hui & Shinwon: Biz hissediyoruz.
Hui: Özellikle hissettiğim bir zaman vardı. Hava alanına gittiğimizde, "Çıkış yapmak böyle hissettiriyor demek." diye düşündüm. Yürürken kamera seslerini duyuyordum. Yolda yürürken hayatımda ilk kez fotoğrafım çekilmişti. Bu yüzden bizi seven birçok insanın olduğunu hissettim.
Shinwon: Geçmişte, yaralandığımız zaman gittiğimiz bir hastane vardı. Bu sefer yaralanıp gittiğimde ve içeriye girdiğimde doktor bana, "Haberleri gördüm. Buraya geleceğini biliyordum." dedi ve beni beklediğini söyledi. Ben mi böyle hissettim bilmiyorum ama bana karşı normalden çok daha ilgiliydi. İşte o anda "Ah, demek ki böyle." diye hissettim.
E'Dawn: Büyük bir grup olmanın birçok avantajı var. Herhangi bir eksikliğin olduğunu düşünmüyorum.
Hongseok: (Olumsuz yani) Yemek zamanında menü seçme. Bunun dışında sahnede herhangi bir olumsuzluk yok.
E'Dawn: Sahnede her birimizin gücüne vurgu yapıyoruz ve birbirimizin eksiklerini kapatıyoruz.
Hongseok: 10 kişi arasında birbirine benzeyen kimse yok, her birimizin kendi rengine sahip olması büyük bir güç.
E'Dawn: Varyete de bir şeyler yapmak istiyoruz. Kendi yapımımızı yapabilme gibi bir ihtimal var. Hui ağabeyi birçok şarkı yazdı fakat onun Kino'nun ve benim tarzlarımız tamamen farklı. Bunu denemek istiyoruz. Sanırım denememiz ve (bununla)  nasıl eşleşebileceğimizi görmek en doğrusu. Belirli bir tarzdaki müzik hakkında henüz herhangi bir düşüncemiz yok.
Hui & Kino: Tabii ki bu her birimizin farklı türlerde müzik anlayışı var demek değil sadece kendi tarzımız var. Hui'ye baktığınız zaman hem ballad şarkısı yazıyor hem de dans şarkısı. Bu böyle devam ediyor. Müzik ve performans yaparken Pentagon'un rengini bulmak istiyoruz.

Hongseok: Önceden internette “Pen” diye arattığımız zamanlarda otomatik olarak "Pen-pineapple-pen" çıkıyordu. Fakat bir müddet sonra bizim ismimiz ilk olarak çıkmaya başladı.
Hui: Şu anda tekrar ilk olarak "Pen-pineapple-pen" geliyor fakat birinci olabilmek için tekrar bunu yenmek istiyoruz.
Hongseok: Pentagon'un (U.S. Pentagon'dan (Amerika savunma bakanlığı)) çok daha farklı bir izlenimi olduğunun diğerlerinin de bilmesini istiyoruz. Kalbimde, umarım bizim Pentagon'umuz diğerinden çok daha popüler olur.
Hui & Yeo One: Diğer grupların nasıl olduğunu bilmiyorum fakat bizim takımımız herhangi bir sahneye çıkmadan önce 'Fighting' yapıyor. Kendimizi yarattığımız için sadece bizim, Pentagon’un yapabileceği bir şekilde sahnemizi oluşturmaya çalışacağız.

Gorilla’nın röportaj için yaptıkları Gorilla’nın 2 kısa dans pratik videosu;
https://www.youtube.com/watch?v=GjwUsfxoKYs
https://www.youtube.com/watch?v=f-rt4q3VKvk

Kaynak: HST0417
Çeviri:  Pentagon 펜타곤 Turkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder