30 Ocak 2017 Pazartesi

[161203] Xports News Röportajı 1.Kısım

 ÇIKIŞ HAKKINDA;

S: Çıkış yaptığınızdan bu yana 2 ay geçti. Geriye dönüp baktığınızda, nasıldı?
Yeo One: Zaman gerçekten hızlı geçiyor. Birçok şey değişti ve şaşırdım. Sanırım sadece iyi şeyler oldu. Şu anda daha çok hayrana sahibiz, birçok dikkati üzerimize alıyoruz. Bunun sayesinde daha sıkı çalışabilir ve daha hoş görünüm sergileyebiliriz.
Kino: 4 hafta boyunca müzik yayınlarına gittik, ilk haftada kameraları bulmakta zorluk çektik. Dansımıza, şarkılarımıza, görünümlerimize ve ifadelerimize pratik yaptık fakat canlı olarak gerçek bir deneyimimiz yoktu. Belki de bu yüzden başarısız olduk. 4 hafta boyunca deneyim kazandıktan sonra, sanırım bir sonraki promosyon dönemimizde sorun olmayacak.

S: Gerçekten tam olarak çıkış yaptığınızı hissettiğiniz bir zaman var mı?
Hui: Yemek yediğimiz zaman gerçekliğini hissedebiliyorum. Stajyer olduğumuz zamandan beri sürekli gittiğimiz bir yer vardı, her gün orada yemek yiyorduk fakat bugün Ddeok Galbi (etli börek) yedik. Bibimbap ve etli börek yemek dışarıda yemişsin gibi. Sipariş verdiğimizde ve ya bu tarz yemekler yediğimizde gerçekten çıkış yaptığımızı hissediyorum. Daha önceden de iyi yemekler yiyorduk fakat böyle değildi.
Hongseok: Pentagon Maker sırasında sahne deneyimimiz oldu. Bu yüzden gerçekliği performans sahnelerinden ziyade, performans bittiği zaman kıdemlilerimiz ile birlikte sahneye çıktığımızda hissediyorum. Her zaman televizyondan izlediğimiz ve müziklerini dinlediğimiz, yanımızda duran VIXX, SHINee, SE7EN kıdemlilerimiz gibi.

S: Bugünlerde birçok yeni erkek grubu çıktı. Pentagon'un dikkat çekici özelliği/gücü nedir?
Jinho: Üyelerimiz -ben hariç- oldukça iyi görünüyor. İyi dans edip şarkı söylüyoruz. Hala mükemmel değiliz ve çok fazla şansımız olmadı fakat en büyük özelliğimiz şarkıları yapmak ve sözlerini yazmak. Aynı zamanda Kino oldukça iyi koreografi de oluşturuyor. Gelecekte daha da sıkı çalışacağız.
Yeo One: Albümümüzü kendi renklerimizle dolduracağımız günlerde olacak. Baştan sona kendi yaptığımız şarkıları içeren bir albüm yapmak istiyorum. Umarım o gün çabucak gelir.
Kino: Hui abi ile konuşurken söylediği ve üzerimde bıraktığı bir etki vardı; "Şu günlerde şansımız yoktu fakat üyelerimiz gerçekten gurur duymamızı sağlayacak kadar olağan üstü, bu yüzden kendime güveniyorum." Liderimiz kendine güveniyordu ve bu bende büyük bir etki bıraktı.
Hui: Kino, E'Dawn, Jinho, Yeo One başta olmak üzere hepimiz şarkı yapıyor ve söz yazıyoruz. Zamanla yeteneklerimiz daha da gelişiyor ve daha çok deneyim kazanıyoruz. İleride "Bu Pentagon'un rengi." diye hissedebileceksiniz.

S: Pentagon'un sahnesiyle ilgili birçok güzel eleştiri var. İyi hissettiren herhangi bir yorum veya eleştiri var mı?
Kino: "Onlarda farklı bir şeyler var." diyen bir yorum görmüştüm ve bunun sayesinde gerçekten mutlu hissettim. Sanırım diğer üyeler de aynı şekilde hissetti, bu bizi özel hissettirdi. Birçok muhteşem kıdemlilerimiz var. Onlardan öğrendikten sonra kendi rengimizi ve yolumuzu yaratmalıyız.
E'Dawn: "Farklılar" dediklerini duyduğumu zaman gerçekten mutlu hissettim. Doğruyu söylemek gerekirse "Bu çocuklar başaracak." şeklindeki yorumları gördüğümde direk beğeni butonuna basıyorum.
Hui: "Canlı söylemeleri çok iyi." diye bir yorum vardı, bu yüzden canlı performans sergilerken sorumluluk altında hissettim. Fakat canlı performansımızın iyi olduğunu duymak mutlu hissettirdi.
Shinwon: "Cube'den beklendiği gibi!" Canlı söylediğimiz zaman üzerimizde birçok beklenti ve sorumluluk oluyor. Şirketimizde kıdemlilerimizin yarattığı görünümü üzerimizde taşıyormuşuz gibi hissettiriyor. Bize güven veren bir yorumdu.
Hongseok: "Bu 10 çocuğu toplamayı nasıl başarmışlar?" Bu tarz yorumları gördüğümde minnettar oldum. 10 üyenin de birbirine güvendiğini görünce sıcacık hissettim.
Kino: "Shinwon'u özledim. Sahne boş görünüyor." Bu tarz yorumları da hatırlıyorum.
S: Shinwon yaralanmıştı, peki şu anki durumunuz nasıl?
Shinwon: Bir sonraki albümümüzü ve konserimizi planladığımız için tedavi olmaya odaklandım. Hırsım yüzünden birazcık pratik yapmaya çalıştım fakat Gorilla'nın dansını yapmayı başaramadım. Bu yüzden sadece izleyip hatırlamaya çalıştım. Daha dikkatli olacağım.
S: Pentagon Maker sırasında Shinwon, E'Dawn ve Yan An elenmişti fakat şu anda hep berabersiniz. Bu sizin için daha da anlamlı olmalı.
E'Dawn: Minnettar bir şekilde yaşıyorum. 10 kişi olarak çalıştığımızda her şey ilginçleşiyor. Birlikte promosyon yaptığımızda eğlenceli oluyor ve yeni bir şeyler hazırladığımızı görünce ilgi çekici geliyor. Bir dahaki seferi dört gözle bekliyorum.
Yan An: Duygularım E'Dawn ile benzer. Her zaman minnettar bir kalpleyim. Hala yetersizim fakat üyeler sayesinde çok daha sıkı çalışıyorum.

S: Yuto Japon fakat Kore'de yaşıyor. Herhangi bir zorluğu var mı?
Yuto: Yaklaşık 2,5 yıldır Kore'deyim. Gösterimiz sırasında ailem gelmişti ve çok fazla ağlamıştım. Bana sıkı çalıştığımı, takımıma güvendiklerini ve sıkı çalışmaya devam etmem gerektiğini söylemişlerdi. Üyelerim ailem gibi, birbirimizle rahatça konuşabiliyoruz ve eğlenebiliyoruz. Bu yüzden herhangi bir zorluğu yok.

S: Pentagon'un Gorilla dansı zor görünüyor. En zor kısım hangisiydi?
Hongseok: Dansın başlangıcından itibaren çok fazla enerji sarf ediyorduk. Bu yüzden dansın sonunda yere yatıp 5 dakika boyunca dinlenmemiz gerekiyordu. Fakat şu anda bunu yorgun görünmeden 3 kere yapabiliriz.
Kino: 7 yıl boyunca dans ettim ve Gorilla şu ana kadarki en zor danstı.

S: Günde kaç kez pratik yapıyorsunuz?
Hui: Eğer uzunca bir süre dans pratiği yapıyorsak bu yaklaşık 8 saat sürüyor. Sabah geliyoruz ve bir sonraki gün aydınlanmaya başladığında geri dönüyoruz. Tüm gece boyunca hazırlanıyoruz, güneş ortaya çıktığında ise oldukça yorgun bir şekilde eve dönüyoruz.

S: Almak istediğiniz herhangi bir eleştiri var mı?
Wooseok: Sadece iyi eleştirileri görüyoruz fakat "Canavar gibiler." tarzında yorumları da duymak istiyorum. Gelecekte Pentagon'un rengi direk olarak anlaşılabilirse güzel olacak.
Hui: Umarım "Size inanıyoruz ve sizi izliyoruz." tarzında yorumları da duyabiliriz. Albümümüz yayınlandığında "İlk önce indirin, sonra dinleyin." şeklinde yorumlar vardı. Bu tarz eleştiriler güzel oluyor.
S: Hayaliniz veya amacınız hakkında bizlere bir şeyler söyleyin.
Jinho: Amacımız; sadece şarkıyı dinlediğinizde, "Bu Pentagon gibi gelmiyor mu?" diyebileceğiniz bir renk oluşturmak. Bunu uzun bir süre yapmak istiyoruz. Zirvede durmak hayalimiz. Bunu uzun süre üyelerimizle ve hayranlarımızla birlikte yapmamız, daha farklı yönlerimizi göstermemiz de amacımızdan biri.
Kino: Birlikte gelişebilirsek eğer, çok güzel olur.

Kaynak: HST0417
TR Çeviri:  Pentagon 펜타곤 Turkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder