30 Ocak 2017 Pazartesi

Focus News / Yan An - Doğum Günü Röportajı


S: Doğum gününde ne yapmayı düşünüyorsun?
Yan An: Üyelerimizle birlikte promosyon yapmayı ve ufak bir doğum günü partisi.

S: Bu yılki doğum gününde nasıl hissediyorsun?
Yan An: Özel. Bu ekim ayında çıkışımızı gerçekleştirdik, aynı zamanda da doğum günüm bu yüzden en iyi doğum günüm gibi hissediyorum. Pentagon üyesi olmaktan mutluluk duyuyorum.

S: Doğum günü senin için ne ifade ediyor?

Yan An: Ailem hakkında oldukça düşünmemi sağlıyor. Onlara minnettarım. Ayrıca gelecekte gurur duyuyalacak bir oğul olmak için sıkı çalışmam gerektiği konusunda beni motive de ediyor.

S: Büyüme/yaşlanma konusunda nasıl hissediyorsun?
Yan An: Yıllar geçtikçe sanırım zayıflıklarını kapatman gerekiyor. Mesela Pentagon üyesi olarak çıkış yaptığım zaman üyelerime yük olmak istemedim, bu yüzden de sıkı çalışmam gerekiyor.

S: Hangi yaşı merakla bekliyorsun?
Yan An: 30. Bence erkekler otuzlarında olgunluğa erişiyorlar.

S: Annen sana hamileyken herhangi özel bir rüya görmüş müydü?
Yan An: Bana melek gibi bir çocuğun el salladığını söylemişti.

S: En anlamlı doğum günün hangisi?
Yan An: Ailem ve Pentagon ile geçirdiğim tüm doğum günleri. Fakat eğer bi tane seçmem gerekirse, çıkışımı gerçekleştirdiğim için bu yıl.

S: En özel hediyen hangisi?
Yan An: Müzik kutusu. 7 yaşındayken annem vermişti. Kore'ye gelmeden önce yatarken sürekli onu dinlerdim.

S: İstediklerinden oluşan herhangi bir hediye listen var mı?
Yan An: Özel bir şey yok. Sevgiyle olan her şey kulağa güzel geliyor.

S: Hediye olarak tatil verilirse ne yapmak istersin?
Yan An: Üyelerimle birlikte tatile gitmek.

S: Seni kutlamanı istediğin herhangi bir ünlü var mı?
Yan An: Pentagon üyeleri! (Gülüşmeler)

S: 10 yıl sonraki doğum gününü hayal edebiliyor musun?
Yan An: Bunu daha önce hiç düşünmedim fakat şu anki gibi mutlu olmasını diliyorum.

S: Bugün teşekkür etmek istediğin herhangi birileri var mı?
Yan An: Öncelikle ailem olmak üzere şirketimize, üyelerime, bana yardımcı olan herkese ve hayranlarımıza teşekkür ederim. Sizler olmadan bugünkü ben olamazdım.

S: Kendine ne söylemek istersin?
Yan An: “Eğer sıkıca çalışırsan daha mutlu günlerde olacaktır, bu yüzden üyerle birlikte çokça pratik yap ve Pentagon için ışıltılı/parlak bir gelecek yarat.” Bu benim en büyük hayalim bu yüzden bir sonraki doğum günüm ve gelecek olan diğer günlerde daha da mutlu olacağım. Yan An, başarılar! Pentagon, başarılar!

Kaynak: 201607161800tbc
Türkçe Çeviri:  Pentagon 펜타곤 Turkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder