30 Ocak 2017 Pazartesi

[170117] Jinho - 100. Gün Mesajları

"Merhaba~ Ben Pentagon'dan Jinho! Peki ya bu hangi grup?~ Çıkışımızdan bu yana 100 gün geçtiğini görmek beni gerçekten şaşırtıyor... 100 gündür neredeyse aralıksız koşuşturuyoruz, bence sizlerle birlikte birçok yeni ve farklı deneyimler elde ettik. Teşekkür ederim. Sizlere bir kelime bile eksik olmadan birçok çaresizliği ve uzun zamandır hayalini kurduğum istekleri daha iyi olmak isteyen kalbimle göstermek istiyorum.
Onlarca yıl nasıl sıkı çalıştığımı sizlere göstereceğim. Bunu yazarken bile, internette sizlere "Sizi seviyorum." dediğimde bunu gerçekten içtenlik ve heyecanla söylüyorum. Bu şekilde sizlere teşekkür edebildiğim ve sizleri sevdiğimi söyleyebildiğim için çok mutluyum. Çok teşekkür ederim. Ve sizleri gerçekten seviyorum." - Jinho

Kaynak: jinhoppang
TR Çeviri: Pentagon 펜타곤 Turkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder