30 Ocak 2017 Pazartesi

[170117] Shinwon - 100. Gün Mesajları

"Merhaba! Ben Shinwon ㅎ.ㅎ Her zaman kabul eden olduğum için bu şekilde yazmak çok tuhaf hissettiriyor. Fancafe'de de çok fazla gönderi paylaştığım için bu özel gelmeyebilir fakat lütfen okuyun. Resmi olarak birlikte olalı 100 gün mü oldu? Açıkçası 100 günden daha fazla hissettiriyor ㅋㅋㅋㅋ



Her gün (her saniye) birçok sevgi aldığımız için zamanımın tamamını bununla geçirmişim gibi görünüyor. Değişmeyen sevginiz için minnettarım. Yapabileceğim özel hiçbir şey yok. Sadece neredeyseniz oraya geliyor ve performans sergiliyorum. Aslında en büyük işi yapan sizlersiniz. Boğazlarınız ağrıyana kadar bizlere tezahürat yapan, kulaklıklarınız parçalana kadar Pentagon şarkıları dinleyen sizlersiniz. Gerçekten bana, "Şarkıcı oldum." diye hissettiriyorsunuz. Bu 100 gün içinde sizleri görerek güç kazandım.

Aslınca çok fazla bir şey söylemek istemiyorum çünkü bu sadece 100. günümüz. 10,000 ve 100,000. günlerimizde de birlikte olacağız! Şu anda sadece 100. gündeyiz, bu gelecekte sadece küçücük bir şey mi olacak? Birini sevmen veya nefret etmen gibi başka hiçbir şey yoktur. 10 üyeyi de sevdiğiniz için gerçekten minnettarım. Sizlerde benim için minnettar olduğunuzdan dolayı tek bir düşünceyle performans hazırlayabilirim. En önemli şey bu! Biliyorum, 100. ve 1000. günler de önemli fakat sağlıklı ve mutlu büyüyüp parlak bir şekilde karşılaşalım ㅎ.ㅎ

Bunlar her zaman söylediğim sözler fakat sizler için Pentagon'un gurur duyulan Shinwon'u olacağım. Teşekkür ederim. Sizi seviyorum. İyi iş." - Shinwon

Kaynak: amazing_ptg
TR Çeviri: Pentagon 펜타곤 Turkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder