30 Ocak 2017 Pazartesi

[170117] Yeo One - 100. Gün Mesajları

"Merhaba! Ben Pentagon'dan Yeo One. 10 Ekimde 10 kişiyle birlikte Pentagon olarak çıkış yaptığımızdan bu yana uzun zaman oldu. Çıkışımızın ardından çoktan 100 gün geçti. Koşarken sadece önümüzdeki şeyleri görürken çoktan 100. gün gelmiş. Hem kısa hem de uzun gibi gelen 100 günde Kore çıkış gösterimizi, mini konserimizi, Japonya gösterimizi, Filipinler performansımızı ve müzik yayınlarımızı yaptık.
Sahnedeyken birçok insanla tanıştım. Bu kadar fazla insanın sıcaklık ve böylesine büyük bir sevgi vereceğini düşünmemiştim. Yalan değil, şu 100 gün içinde mutsuz olduğum bir gün bile yoktu. Bunu gerçekten takdir ediyorum. Pentagon'umuza ve bana her zaman destek verdiğiniz için çok teşekkürler. Bu değerli düşüncelerle birlikte, sizlere şarkı söyleyeceğim böylece herkesten daha sıkı çalışan bizlerle gurur duyabileceksiniz. Sizleri her zaman seviyorum <3 Sonsuza dek beraber olacağız!" - Yeo One

Kaynak: jinhoppang
TR Çeviri: Pentagon 펜타곤 Turkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder