30 Ocak 2017 Pazartesi

[170117] Hui - 100. Gün Mesajları

"Sevgili hayranlarımıza.

Millet! Merhaba? Ben Pentagon'un lideri "HUI"!!! El yazımdan oluşan mektubu anlamayacaksınız diye şimdiden endişeliyim. Elimden geldiğince düzgün yazmaya çalıştım, lütfen tatlı bir şekilde görün >__< Aslında tüm bu zaman boyunca el yazısıyla bir mektup yazmak istedim fakat yazım konusunda kendime güvenim yoktu. Utanıyordum, bu yüzden aklımda tutmaya devam ettim... Hala ergenim... ㅎㅎㅎ Fakat bir mektup yazma fırsatı yakaladım ㅠ..ㅠ Gelecekte daha sık yazacağım...


100 günden bu yana çokça sevgi aldığımız için fazlasıyla mutlu ve minnettarım!!! 100. gün hediyesi! Benim ve herkesin çift yüzüğü. Hehe... Gerçekten kalbimin en derinliklerinden sizlere minnettarım ve sizleri gerçekten seviyorum!! Aslında kendimi iyi ifade edebilen birisi değilim, bazen korkularım gün yüzüne çıkıyor ve o zamanlarda söylemek istediğim çoğu şeyi söyleyemiyorum.. Herkese olan sevgim kalbimde. Biliyorsunuz değil mi??

Sizlere büyük bir hediye veremedim fakat bir konu hakkında söz vermek istiyorum; her zaman burada duracağım ve sizlere şarkı söyleyeceğim, dans edeceğim. Ayrıca değişmeyen sevimli ve düzgün birisi olacağıma da söz veriyorum! Söz!

Sanırım herkesle Pentagon arasındaki en önemli şey değişmeyen güven!! Gelecekteki kötü günlerde, zor zamanlar geçirirken birbirimize güvenelim, sırtımızı dayayalım ve üstesinden gelelim! Şu anda olduğu gibi ^^

Çıkışımızdan bu yana hayranlarımızın her zaman bize vermesi ve her gün masraf olmadan bizleri koruması inanılmaz. Bunun içinde çok minnettarım! Samimiyet ile kandırılmayın ve değerli şeylerinizi kaybetmeyin. Şu anda ve gelecenkte her zaman sizleri seven ve düşünen "HUI" olacağım. 100. günümüz!! Tebrikler, tebrikler." - Hui

Kaynak: PentagonUpdate
TR Çeviri: Pentagon 펜타곤 Turkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder