30 Ocak 2017 Pazartesi

[161203] Xports News Röportajı 3.Kısım

ODA ARKADAŞINIZLA YURT HAYATI;

S: Lütfen oda arkadaşlarınızın kim olduklarını söyleyin.
Kino ve Shinwon
Wooseok ve Yuto
Yeo One ve Yan An
E'Dawn ve Hongseok
Jinho ve Hui
(Şu anda ikisinin de kendi odaları var fakat önceden birlikte kalıyorlardı, bu yüzden eşleştiler.)

S: Oda arkadaşlarınızı nasıl seçtiniz?
Kino: Özel bir şey yoktu. Açıkçası yurda geldiğimizde eşyalarımız bu şekilde yerleştirilmişti.

E'Dawn ve Hongseok'un odasından başlayalım!

S: Oda arkadaşınız hakkında bir şeyler söyleyin.

E'Dawn: Hongseok'un birçok Ironman resmi var. Ayrıca kendi koltuğuna da sahip. Odada çok fazla eşyam yok. Onunla yaşıyormuşum gibi hissettiriyor. Ranza kullanıyoruz. Hongseok yatağında yatmamıza izin vermiyor.
Hongseok: Oldukça titizimdir. Eşyalarıma dokunmanızı sorun etmem ama yatağım konusunda hassasım. Bir süre önce şaşırtıcı bir şey öğrendim. Birlikte yaşadığımızda yatağıma tırmanmalarına izin vermezdim. Fakat etrafta olmadığım zamanlarda üyeler kıyafetlerini çıkarıp benim yatağımda uyuyorlardı.
E'Dawn: Açıkçası sıklıkla odada durmuyorum, tembel olduğum için ışıkları bile kapatmıyorum. Fakat Hongseok çevre dostu olduğu için benim yerime ışıkları kapatıyor.
Hongseok: E'Dawn duş almaya gittiğinde havlusunu bile yanında götürmüyor, onun için ben getirmek zorunda kalıyorum.

S: Diğer üyelerinde söyleyeceklerini dinleyelim.
Shinwon: Hongseok uykusunda konuşuyor. Su içmek için mutfağa gitmiştim, odaya dönerken "Oh oh oh" diye sesler duydum. Hongseok uykusunda konuşuyormuş. Bir keresinde de odadayken birileri İngilizce konuşuyordu. Denizaşırı yaşadığı için İngilizcesi iyidir. Daha sonradan anladım ki uyurken konuşuyor. E'Dawn abi de duyduğunu söylemişti.

Sıradaki Yeo One ve Yan An'ın odası.
S: Oda arkadaşınız hakkında bir şeyler söyleyin.

Yeo One: Eğer Yan An açsa mutlaka yatmadan önce bir şeyler yer. Abur cubur veya onun gibi bir şeyler alır. Fakat komik olan şudur ki, uyurken bile yemek yiyebiliyor. Uyurken yemek yeme sesleri çıkartıyor.
Yan An: Uyumadan önce sık sık yemek programlarını izliyorum.

S: Diğer üyelerinde söyleyeceklerini dinleyelim.
Hui: Yeo One çok fazla ve gerçekten derin bir şekilde uyuyor.
Yeo One: İyi uyuyan tiplerdenim. Alarmı yüksek sesle kuruyorum ve uyandıracak şarkılar ekliyorum fakat bir şekilde alarmı kapatıp uyumaya geri dönüyorum.
Üyeler: Alarm yanındaki kişiyi uyandırıyor fakat kendisi kalkmıyor. Bunun yüzünden çok zorluklar çektiğimiz zamanlar vardı fakat şu anda daha iyi oldu.

Tatlı ve aynı yaşta olan Wooseok ile Yuto'nun odası.
S: Oda arkadaşınız hakkında bir şeyler söyleyin.

Wooseok: Aynı yaşta olduğumuz için yakınız. Ben ranzada altta, Yuto ise üstte yatıyor. Eğer oyun oynuyorsak, mücadele ediyoruz. Birlikte müzik yapıyoruz, oyun oynuyoruz ve bir şeyleri birlikte yapmayı seviyoruz. Banyoyu ise her gün birlikte yapıyoruz. Üyeler benimle kaldıklarında eğleniyorlar. İnsanları güldürmek istiyorum. Komedyen gibi düşüncelere sahibim. Sıkıntılı veya sessiz ortamları sevmiyorum. Herkesin gülmesini istiyorum.
Yuto: Wooseok ile benzer bir karakterimiz var.
Wooseok: Sadece bir fark var. Ben ten temasını severim fakat Yuto bunu sevmez. Umarım şu andan itibaren bunu kabul etmeye başlar.

S: Diğer üyelerinde söyleyeceklerini dinleyelim.
Shinwon: Wooseok ve Yuto en dağınık olan ikili. Kaldıkları odayı görmeye gittiğimde fazlasıyla dağınık olduğunu görmüştüm. Yuto odaya bir tane nemlendirici koydu. Böylece biraz daha iyi oldu.

Erkeksi bir koku yayan Shinwon ve Kino'nun odası.
S: Oda arkadaşınız hakkında bir şeyler söyleyin.

Shinwon: Birlikte kalmayı kendimiz seçmediğimiz için sanırım Kino açısından bu stresli olmuştur.
Kino: Açıkçası başlarda zordu. Ben eşyalarımı katlıyordum fakat o katlamıyordu. Bu yüzden zordu fakat onunla yaşamaya alıştığımdan dolayı bende artık kıyafetlerimi katlamayı sevmiyorum.
Shinwon: Kıyafetlerime hazine gibi davranırım. Eğer terden veya yağmurdan kirlenmedilerse üzerlerine sadece koku giderici sprey sıkarım. Herkes odamın market gibi koktuğunu söylüyor.
Kino: Onunla kalmadan önce uyurken odamın kapısını her zaman kapatırdım fakat şu anda kapıyı kapatırsak sorun oluyor. Üyeler odanın pazar gibi koktuğunu söyledikleri için kapımız açık uyuyoruz. Ayrıca uyurken müzik dinlemek gibi bir alışkanlığım var. Kulaklıkları takıp sesi sona getirerek dinlemeyi seviyorum. Normalde uyurken kulaklık kullanmıyordum fakat 10 kişi olarak yaşamaya başladığımız için fazlasıyla sesli oluyordu. Kimseyi uyurken rahatsız etmek istemediğim için kulaklık takıyorum, bu bir süre sonra alışkanlık haline geldi. Açıkçası duyma yetimin kötüye gitmesinden endişeleniyorum.

S: Diğer üyelerinde söyleyeceklerini dinleyelim.
Hui: Shinwon ve Kino'nun odası kötü kokmuyor. Sadece market gibi. İnsan kokuyor.
Shinwon: Yaralandığım ve dinlendiğim zaman evden dışarı çıkmadım. Evdeyken sürekli yemek yedim ve televizyon izledim. Bunun üzerine Hui abi evde ciddi bir şekilde tuhaf bir koku olduğunu söyledi.
Hui: Bu doğruydu.

İki abi olan Hui ve Jinho'nun odası. Birlikte kaldığınız zamanları düşünün.
S: Oda arkadaşınız hakkında bir şeyler söyleyin.

Hui: Jinho abi diğerleri gibi soruna neden olmaz. Bu kadar dikkatli olduğunu bilmiyordum. Gerçekten düşünceli ve dikkatli. Jinho abinin önceki odasının önünden geçerken kapıyı oldukça dikkatli bir şekilde kapattığını gördüm.
Jinho: Bunu yalnız olduğumda da yapıyorum. Önceden beri kapıları dikkatlice kapatıyorum.

S: Uyurken yaptığınız herhangi bir alışkanlığınız var mı?
Hui: En ufak bir seste bile uyanıyorum. Önceden hep birlikte yaşarken Yeo One odama gelir ve yüz bakım ürünlerini kullanırdı. Gerçekten dikkatli olmasına rağmen o geldiği zaman uyanırdım. Bir keresinde Yeo One losyonları aldı fakat geri masanın üzerine koyarken şişelerin birbirine çarpmasıyla "pat" sesi ortaya çıktı. Yeo One şok olarak ağzı açık bir şekilde dönüp bana bakmıştı. O sırada tamamıyla uyanıktım... Yeo One'ın o zamanki ifadesi gerçekten tatlıydı.
Jinho: Bende iyi uyuyamayanlardanım. Çay içmeyi ve mumları denediğim oldu fakat pek bir yararı dokunmadı. Bunlar yerine fazlasıyla hareket ettiğim zaman, iyi uyuyorum.

Kaynak: HST0417
TR Çeviri:  Pentagon 펜타곤 Turkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder