30 Ocak 2017 Pazartesi

[161203] Xports News Röportajı 2.Kısım


“İŞARET ETME/SEÇME VE KONUŞMA” ZAMANI;
Pentagon üyeleri için kurallar: Kendinizi seçemezsiniz. Kızıp sinirlenemezsiniz.

S: En çok yiyen/en açgözlü olan üye -> Hongseok
Hui: Hongseokie tok olsa bile kesinlikle yemeye çalışır. Eğer ona yemek vermezseniz, sinirlenir.
Hongseok: Kabul ediyorum. Tadının nasıl olduğunu merak ettiğim için denemek istiyorum. Yavaş yiyorum, diğerleriyle karşılaştırıldığımda daha uzun sürüyor. Fiziğimi korumak içinse hazır yiyecek yememeye çalışıyorum. Hazır yiyeceklerin yapay şeyler bulunduğundan dolayı yerken buna dikkat ediyorum.



S: En çok ağlayan üye -> Shinwon
Shinwon: Bu yıl çok fazla iniş ve çıkışlarla doluydu. Normalde o kadar da fazla ağlamam. Zorluklarla dolu bir çevrede büyümedim, her şey bir anda bu yıl oldu. Bu yüzden daha da duygusallaştım. Farklı durumlarda dahil çok fazla düşündüğünüzde; mesela olmayan bir durumu düşünüp üyelere baktığımda boğulmuş hissediyordum. Pentagon Maker'ın ortasında elendim. Üyeler çekimlere devam ederken ben pratik yapıyordum, müzik dinliyordum. Nell'i çok sevdim ve oturup 2 saat boyunca tüm albümünü dinledim. "Slip Away" diye bir şarkı var, benim hikayeme benzediği için çok fazla ağladım. Bunun ardından 10'umuz gösteri sırasında bir araya geldik. Beklediğimiz sırada hazırlanan videoyu izlerken çalan müzik çok duygusaldı. 5 saniye sonra sahneye çıktığımızda gözyaşlarım birden belirtmeye başladı. O zamanlar gerçekten duygusal hissettiğim zamanlardı.

S: En çok ailesini arayan üye -> Yan An
Yan An: Ailem ile fazlasıyla iletişim halindeyim. Çok fazla endişeleri var. Uyumadan önce her zaman ailemi arıyorum.
Kino: Üyelerimiz, üyelerimizin aileleriyle de oldukça yakın. Geçenlerde Hongseokie abinin ailesi bize yemek ısmarladı. Gittiğimiz zaman bize doğal olarak "Oğlumuz burada mı?" dediler. Ailelerimiz ve üyelerimiz gerçekten çok yakınlar.
Hui: Özellikle benim için Kino'nun babası, gerçekten çok iyi bir baba. Sürekli görüşüyoruz, Kino en küçüğümüz olduğu için endişeleri fazla oluyor ve sık sık bizimle iletişim kuruyor. Babası endişelendiğinden dolayı onu bilgilendirmek iyi kelimeler duymasını sağlamak için elimden geleni yapıyorum. Bu sebeple doğal olarak yakınlaşıyoruz, gerçek bir baba gibi.

S: Performanslara/sahneye en yatkın olan üye -> Wooseok
Hongseok: Wooseok'un sahnede gösterdiğiyle kıyaslandığında, normalde oldukça gergin oluyor. Sahneye çıkmadan önce mırıldanır ve şarkı sözlerini hatırlamaya çalışır, bizlere "İyi yapabileceğim, değil mi? Hiçbir hata yapmayacağım, değil mi?" diye sorular sorar fakat sahneye çıktığı zaman hiçte gergin görünmez. Tekrar izlediğimizde, sıcaklığını hissedebiliyorum. Sizi şaşırtacak şekilde oldukça iyi.
Wooseok: Abilerime sahip olduğum için kendime güvenim var. Başlangıçta korkuyordum. Uzun olduğum için ne önde ne de arkada durabiliyorum. Genelde ortadayım ve öne doğru adım attığımda, orada seyirciler ile kameramanlar oluyor bu yüzden gerçekten baskı altında hissediyorum. Her zaman arkada olmayı seviyorum.

S: Görünümüyle en çok ilgilenen üyeler -> Yan An, Yeo One
Yeo One: Cilt bakımına özen gösteriyorum.
Üyeler: Gün içinde Yeo One'ın kendi resmini kaç kere çektiğini bilmiyoruz. Gerçekten çok fazla çekiyor ve bu eğlenceli oluyor. Yan An her zaman aynada kendisine bakıyor ve görünümüne dikkat ediyor. Bu ikisi birbiriyle gerçekten uyumlu.

S: Eğer mümkün olsaydı, hangi üye olarak yaşamak isterdiniz? -> E'Dawn
Hongseok: E'Dawn abi sadece günü yaşar, yarın yokmuş gibi. Genelde her zaman birçok düşüncem olur fakat o her zaman özgürce yaşıyor. Bu yüzden onun gibi yaşamak istiyorum, hiçbir düşünce olmadan.
Kino: Şu ana kadar E'Dawn abiden hoşlanmayan kimseyi görmedim. Açıkçası o, en huysuz olan ve sürekli eğlenceli şakalar yapan kişi. Ondan hoşlanmamanız imkansız. Bende bir kez de olsa onun gibi yaşamak istiyorum.

S: Çıkıştan sonra en çok değişen/kendinden emin olan üye -> Yuto
Jinho: Yuto gerçekten sahnede kendinden emin oluyor.
E'Dawn: Yuto çok fazla konuşmaz ve gerçekten utangaçtır. Çok fazla konuşmadığı için sahnede iyi yapıp yapmayacağı konusunda endişeleniyordum fakat fazlasıyla değişti.
Hongseok: Utangaç olmasından mı yoksa Korece yüzünden mi emin değilim fakat yeri izlemek gibi bir alışkanlığı vardı. Fakat performanslar sırasında kamerayı güzelce takip ediyor. "See You Again" performansını tekrar izlerken Yuto'yu gördüğümde çok şaşırmıştım.

S: En çok harcayan üye -> Shinwon
E'Dawn: Savurganların kralı. Harcamaları çok fazla.
Shinwon: Erken yaşta çalışmaya başladığım içi sanırım. Çıkış yapmadan önce çalışıyordum. Şu anda harçlık alıyorum fakat eski harcamalarımın neredeyse yarısını yapıyorum. Önceki tecrübelerim yüzünden, harcama yaparken herhangi bir yük taşımıyorum. Param olduğu zaman başkalarına bir şeyler almak hoşuma gidiyor. Bunun sayesinde iyi hissediyorum.
Hongseok: Shinwon para veya sahip oldukları hakkında açgözlülük yapmaz. Elinde olduğu zaman başkaları için harcar.
Shinwon: Açıkçası kıyafetleri gerçekten seviyorum. Bu yüzden %80'ini kıyafetlere %20'sini ise başkalarına harcıyorum.
Yeo One: Stajyerlik zamanlarımızda fazlasıyla gönüllü olarak çalıştık ve Shinwon gelecekte bağışta bulunmak istediğini söyledi. Zamanı geldiğinde bunu yapacak ilk kişi olacak.

S: Karşı cins arasında en ünlü olan üye -> Kino
Yeo One: Kino'nun çok fazla yeteneği var. Utangaç veya mahcup hissetmiyor, hareketleri konusunda her zaman kendine güveniyor. Oldukça tatlı ve farklı yönlerini kendine güvenerek gösteriyor. Bu karşı taraf için çekici bir özellik.
Jinho: Kino'nun sahnedeki haliyle özel hayattaki halinin arasında büyük bir fark var. Sahnedeyken kendinden emin oluyor, sanırım bu yüzden bayanlar ondan hoşlanıyor.

Kaynak: HST0417
TR Çeviri:  Pentagon 펜타곤 Turkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder