16 Eylül 2017 Cumartesi

[ÇEVİRİ] XSports News Röportajı (Hui)



''Dahi bir besteci mi? Ben öyle birisi değilim. ''

Birçok idol grubun, kendi şarkılarını yazan ve albüm yapımına katılan üyeleri var ancak aralarından Pentagon'dan Hui, olağanüstü yeteneklerini gözler önüne seriyor. Pentagon'un şarkılarını da elbette o yazıyor ancak kendisi başka sanatçılara da şarkılar hediye ediyor ve onlar büyük başarı sağlıyor.


''Benim hâlâ eksiklerim var. Kendimi takdim ederken ''sözde/kendi kendini ilan eden popüler besteci'' diyebilirim ancak ''dahi besteci'' diyemem. Bence böyle bir meth biraz külfetli bir durum. Ben gerçekten de dahi veya olağanüstü birisi değilim bu yüzden biraz utanıyorum. ''

Yine de Hui'nin yeteneklerinin endüstri tarafından tanındığı bir durumdayız. Mnet Produce 101 zamanlarında popüler olan NEVER ile başarılı olmaya başladı ve bu başarısı Wanna One'ın Energetic şarkısı ile devam etti. Bunun devamında Hui sıcak tepkiler alan Pentagon'un yeni şarkısı Like This'i yazdı ve besteledi. Sahne ışığı altında kendi başına durmaktan ziyade, üyeleriyle takım çalışmasına daha çok odaklanmış.

''En büyük abimiz Jinho gerçekten çok iyi şarkı söylüyor. Ben de ana vokalim ancak onun şarkı söyleme yetenekleri benim de ondan öğrenmek isteyeceğim ölçüde. Nereye giderse gitsin asla kaybetmeyeceği bir yetenek onunki. Ayrıca Kino yaratıcı olmayı seviyor bu yüzden koreografi hazırlamada çok becerikli. Bence bu noktada, kendi performansını kendisi hazırlaması konusunda çok iyi. Bu seferki performansı da o hazırladı bu yüzden ona ''Ki-lider'' diye sesleniyoruz. ''

Pentagon bu sefer kendi ellerinden çıkma bir albüm hazırladı. Elbette Hui katkıda bulundu ancak diğer tüm üyeler de güçlerini gösterdiler. Bu promosyonların başlangıcıyla Pentagon, ağırbaşlı yapımcı idollerin yolunda yürümeyi planlıyor. ''

İngilizce Çeviri: PentagonUpdate
Türkçe Çeviri: peacefulBlank

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder