27 Mart 2017 Pazartesi

[170327] Yeo One - Focus News Doğum Günü Röportajı


S: Doğum gününde ne yapmayı planıyorsun?
Yeo One: Japonca ilk mini albümümüz olan Gorilla'nın promosyonları yüzünden ayın 30'una kadar burada kalmayı planlıyoruz. Sanırım doğum günümde de Japonya'da programım var.

S: Doğum günün hakkındaki düşüncelerin neler?
Yeo One: Çıkışımdan sonraki ilk doğum günüm, birçok insandan tebrik mesajları aldığım için minnettar hissediyorum. Gerçekten mutluyum.

S: Senin için doğum gününün anlamı nedir?
Yeo One: "Beni seven insanların mutlu olmasını istediğim bir gün."

S: Büyümen hakkında ne hissediyorsun?
Yeo One: Bu iyi sanırım. Ayrıca şu anda ve gelecekte büyürken hiçbir pişmanlığımın olmaması hakkında da düşünüyorum.

S: En çok beklediğin yaş hangisi?
Yeo One: En çok beklediğim yaş 30. Erkeklerin en çok 30 yaşından sonra mükemmelleştiğine inandığım için merakla bekliyorum.

S: Annenin (veya ona yakın birinin) sana hamileyken gördüğü rüya neydi?
Yeo One:  Denizden gökyüzüne doğru uçan bir ejderha ile ilgiliydi.

S: En anlamlı doğum günün hangisi?
Yeo One: Geçen seneki doğum günüm. Pentagon Maker'ı ilk kez o zaman çekmiştik. Büyük bir gerginlik ile o zaman yüzleşmiştik. Bu yüzden daha çok aklımda kaldı.

S: Özel bir hediye olarak ne seçersin?
Yeo One: Beni düşünen insanların verdiği her hediye özeldir fakat eğer seçmek zorundaysam diğer üyelerin verdiği ayakkabıları seçerim.

S: Gelecekte almak istediğin hediye nedir?
Yeo One: Özellikle istediğim bir şey yok. Eğer o hediyeyi kalpleriyle veriyorlarsa her şekilde minnettar olurum.

S: Eğer doğum gününde tatil hakkın olsaydı ne yapardın?
Yeo One: Arkadaşlarımla bir geziye gitmek isterdim. Stajyerliğimden önce ve sonra tatil olduğu zaman komşularımla birlikte tatile giderdim. Seyahat etmeyi seviyorum bu yüzden arkadaşlarımla yeniden geziye gitmek isterdim.

S: Doğum gününü kutlamasını istediğin bir yıldız?
Yeo One: Jung Jun Il kıdemlim. O çok sevdiğim ve beğendiğim, "Doğum günü dileği almak istiyorum." demeye cesaret edemeyeceğim bir kıdemlim. Doğum günümü kutlamasa bile kıdemlimin performansında ona kendim hediye vermek istiyorum. Böyle bir şey olsaydı unutamayacağım bir doğum günü olurdu...

S: 10 yıl sonraki doğum gününü hayal edersen nasıl olurdu?
Yeo One: Beni seven ve aynı şekilde onları sevdiğim insanlarla birlikte oldukça eğlenceli olurdu.

S: Doğum gününde teşekkür etmek istediğin birileri var mı?
Yeo One: Beni seven ve destekleyen herkese içtenlikle teşekkür ederim. Hâlâ fazlasıyla eksiğim var fakat elimden geleni yapıp güzel bir görünüm ile geri ödemeye çalışacağım. Teşekkür ederim.

S: Lütfen doğum günün için kendine bir şeyler söyle.
Yeo One: "Minnettarım. Her şeyi güzelce geri ödeyelim, başarılar!"

Kaynak: amazing_ptg
TR Çeviri: Pentagon 펜타곤 Turkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder