31 Ocak 2017 Salı

Focus News / Wooseok - Doğum Günü Röportajı

Soru: En unutulmaz doğum günü?
Wooseok: Stajyerlik günlerinde Shinwon abi gizli kamerayla şirketten ayrılma numarası yapmıştı. Salya sümük ağlamıştım.

Soru: En özel hediye?
Wooseok:
Küçükken bisiklet sürmek isterdim. Babam bir tane almıştı. Çok teşekkürler baba.



Soru: Almak istediğin bir hediye var mı?
Wooseok:
Bunun yerine ben aileme hediye vermek istiyorum. Onlara yurt dışı seyahat bileti vermek istiyorum.

Soru: Eğer doğum gününde tatilde olsaydın, ne yapmak isterdin?
Wooseok:
Çok kar yağan soğuk bir yere gitmek isterdim. Çok kar yağan bir yere gidip doğum günümü orada kutlamak isterim.

Soru: Doğum gününde teşekkür etmek istediğin birisi var mı?
Wooseok:
Hayranlarımızı seven Pentagon. Eğer hayranlar olmasaydı Pentagon da olmazdı. Sevginizi havalı bir şarkı ve performansla geri ödeyeceğim. Bugün de sizleri seviyorum. Kıymetlisiniz.

Soru: Doğum gününde ne yapmak istersin?
Wooseok:
Öncelikle doğduğum için ve beni büyüttükleri için aileme teşekkür etmek isterim. Ve parti değilde üyelerle yemekli bir parti yapmak isterim.

Soru: Doğum günün hakkında neler hissediyorsun?
Wooseok:
Beraber kutladığımız ilk doğum günü olduğundan bir sürü insan bana sevgisini verdi. Çok mutlu hissediyorum ve minnettarım. Bunu havalı bir sahneyle geri ödemeyi isterim.

Soru: Doğum gününün sana çağrıştırdığı anlam nedir?
Wooseok:
Yeniden aileme minnettar olduğum bir gün.

Soru: Büyümen hakkında fikirlerin neler?
Wooseok:
Çabucak büyümek istiyordum. Ancak büyüdükçe daha dikkatli ve sorumluluk sahibi biri olacak gibi hissediyorum.

Soru: En çok beklediğin yaş hangisi?
Wooseok:
40 yaş. 20 yıl sonra nasıl gözükeceğim merak ediyorum. Sakallı halimi merak ediyorum.

Soru: Tebrik almak istediğin bir yıldız?
Wooseok:
J.Cole. Çünkü çok sevdiğim bir sanatçı. Onun performansını hemen gözlerimin önündeyken izlemek istiyorum.

Soru: 10 yıl sonraki doğum gününün nasıl olmasını istersin?
Wooseok:
10 yıl sonra da aynı üyelerle aynı partiyi isterdim?

Soru: Bu dogum gününde kendine bir şeyler söyle!
Wooseok:
Hiç değişme Wooseok.

Kaynak: 0026yoyo, mintgreyy
TR Çeviri: Pentagon 펜타곤 Turkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder