30 Ocak 2017 Pazartesi

[170117] Wooseok - 100. Gün Mesajları

"Merhaba, ben Pentagon'un en genci Wooseok. Doğrudan bu şekilde mektup yazmak kalbimi ve elimi fazlasıyla titretiyor... (Sanırım çizmek daha kolay ㅎ-ㅎ) Yazabilmek için elimden geleni yapacağım!!! Öncelikle mektup yazmamın nedeni, Pentagon çıkış yapalı 100 gün oldu. Bizlere tüm zaman boyunca sevgi ve ilgisini veren kişilerle hislerimi paylaşmak istiyorum. Sadece mikrofon tuttuğum için, şu anda büyük ellerimde minik bir kalemin olması tatlı hissettiriyor.
(Hislerimi yeniden toparlıyorum) Pentagon'un çıkış yaptığı 10.10.2016'dan bu ana kadar birçok şey oldu. Uzun fakat hala genç olan benim için her şey öğrenilmesi gereken bir ders gibiydi. Pentagon'un ilk mini albümündeki Gorilla dönemini tanımlarsam eğer; Gorilla ilk şarkımız olduğu için sadece önümüze bakarak ileriye doğru koşabilecekmişiz gibi hissettiriyordu. Çok mutluyum çünkü uzun bir süredir hazırlanıp pratik yapıyorduk. Fazlasıyla sevgi aldık ve uyuyamadım bile.

Hayranlarımıza farklı cazibelerimizi ve iyi müziğimizi ikinci dönüş şarkımız olan Can You Feel It ile göstermek istedik. Tıpkı Gorilla da olduğu gibi oldukça sıkı çalışmışız gibi hissettiriyor. Gelecekte daha fazla promosyon yapacağız ve ben sürekli gelişmeye devam eden Wooseok olacağım. Lütfen bizi çokça bekleyin ve sevin.

Aha! Doğru! Bizim -Pentagon- için fazlasıyla denizaşırı promosyonlarımız olacak. Lütfen çokça bekleyin, ilgi gösterdiğiniz için teşekkürler. Güzel olmayan hiçbir çiçek yoktur. Ve sizler de benim çiçeğimsiniz." - Wooseok

Kaynak: donganbaozi
TR Çeviri: Pentagon 펜타곤 Turkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder