30 Ocak 2017 Pazartesi

[170117] Kino - 100. Gün Mesajları

"Minnettar olduğum aşklarıma <3

Herkese merhaba, ben Kino :) Her zaman kabul eden taraf oldum, ilk kez mektup yazıyorum. Belki de bana mektup yazarken bu şekilde hissediyordunuz. İyi yazamadığınız ve okuyamayacağım diye korktuğunuz halde güzelce yazdığınız için teşekkürler :) Bunu neden yapıyorum, çünkü bugün 17 Ocak 2017! Pentagon resmi olarak çıkış yapıp sizlerle tanıştığımız 100 gün boyunca minnettarlığımı dile getirmek için yazıyorum.
Sonunda bir şarkıcı olduktan sonra son yedi yılın zorlu geçtiği görünüyor. Güzelce çıkış yaptığımız ve iyi bir şekilde ilerlediğimiz doğru mu? Bu tarz endişelerim var fakat çıkış yaptıktan sonra sizlerle tanıştım, şu zamana kadar bekleyen ve bizi destekleyen sizleri görmek gerçekten mutlu olmamı sağlıyor.

Çıkışımızı kışın, soğukta yaptık. Sizler soğukta beklediğiniz için elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalıştık. İyi yapıyor musunuz? ㅎㅎ Hala çok fazla eksiğim var fakat bizlere her zaman sıcacık sevgilerini veren sadık hayranlarımıza minnettarlığımı dile getirmek istiyorum. Gelecekte birbirimizi görebileceğimiz bolca zamanımız olacağı için, uzaktan bizi izleyen ve bizi desteklemek için gelemeyen hayranlarımız çok fazla endişelenmeyin. Biz hepinizi biliyoruz. Lütfen olduğunuz gibi bizlere sevginizi vermeye devam edin.

Pentagon her zaman daha iyi performans gösterebilmek için sıkı çalışacak. Bu Kino'dandı. 100 gün için çok çok teşekkürler, lütfen gelecekte de bizlere iyi bakın :)!!! Bugün de sizleri seviyorum, değerlisiniz." - Dans eden ve şarkı söyleyen Kino

Kaynak: kangkinosboo
TR Çeviri: Pentagon 펜타곤 Turkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder