30 Mayıs 2018 Çarşamba

Pentagon 펜타곤 Turkey Ailesi



Selam! Ben Tooru! 🦄 Sayfanın kurucu adminlerinden biriyim. Çıkış öncesinin de öncesine dayanan bir Pentagon geçmişim var. Biasım Wooseok. Pentagon dışında BTOB ve Highlight hayranıyım. Belli bir görevim yok, sayfanın her işiyle ilgilenirim. :P Bizlere destek olup Pentagon'u sevdiğiniz için teşekkür ederiz! 😻🌌

https://twitter.com/nekoitoo

------

Ben peacefulBlank, ben de diğer kurucu adminim. 🐾 Pentagon'u stajyerlik zamanlarından takip etmeye başladım yani yaklaşık 4 yıldır onlarlayım diyebilirim. Biasım Shinwon. Kadrolu olarak her türlü görevim mevcuttur. 😂 Cube sanatçılarının, Highlight'ın ve Nine Muses'ın hayranıyım. Ekibimle olmayı ve sizlerle etkileşim halinde olmayı seviyorum, destekleriniz için teşekkür ederiz! 💞

https://twitter.com/peacefulBlank

----

Merhaba ben Merisa! 🎈 2 yıldır bu sayfada adminlik yapıyorum. Paylaşımdan videoya kadar sayfanın her işiyle ilgilenirim. :'D Her ne kadar beni 10 yerden vursalar ve zaman zaman değişse de biasım Shinwon! Pentagon dışında SM gruplarının ve Lai Kuanlin ile Yoo Seonho'nun hayranıyım. Ekibimi çok seviyorum, birlikte Universe için bir şeyler yapmak hoşuma gidiyor. 💜 Pentagon'u sevdiğiniz ve bizi desteklediğiniz için teşekkür ederiz, Universe kalın! 🌌💕

------

Merhaba ben sayfada videolarla ilgili zamanlama düzenleme işlerinden sorumlu Yeppo! 🌸 Pentagon ile tanışıp Universe olmamdan bu yana bir yıl geçti. Biasım Yeo One. Ayrıca BTS ve N.Flying hayranıyım. Boş zamanım olduğunda sevdiğim grupların giflerini yapmayı seviyorum. En az Pentagon kadar sıcak ve sevimli olan Pentagon 펜타곤 Turkey ailesinin bir üyesi olduğum için çok mutluyum.Pentagon ve Pentagon 펜타곤 Turkey'i gelecekte de bol bol destekleyin lütfen. 💜

https://twitter.com/yepponur

------

Merhaba, ben Olena! 💛 1 yıldır sayfadayım ve 1 yıldır da Pentagon hayranıyım. Biasım Kino. Sayfada çeviri ve zamanlama yapıyorum. Aynı zamanda Ahgaseyim. Bizi ve Pentagon'u desteklediğiniz için teşekkür ederiz. 😊💛

-----

Merhabaaa ben Kei, ekipte kısa bir süredir çevirmenim ve adımdan da anlaşılacağı üzere biasım Hyunggu. Pentagon’u predebuttan beri tanıyorum ama sadece 10 aydır fandomdayım, bu da büyük bir pişmanlığımdır.. Her türlü müzik dinleyip çoğu gruba yürüme potansiyeline sahip olduğumdan fandomlarımı sayamam fakat top 3 gruplarım Pentagon, Madtown ve Super Junior diyebilirim~ Bu ekibin bir parçası olmak çok özel ve güzel hissettiriyor, bu yüzden umarım Pentagon’la birlikte ailemiz de büyümeye devam eder ve beraber çiçekli yollarda yürürüz ehe. Hepinize destekleriniz için teşekkürler, Pentagon’la kalın!♡

------

Merhabalar! Ben Meiyi. Pentagon 펜타곤 Turkey ailesine yeni katıldım, çevirmenlik yapıyorum. Pentagon'u geçen sene tanıdım, çocukları daha yakından tanımak için uğraşıyorum. Biasım Wooseok. BTS ve Twice hayranıyım. Pentagon'u sevip destek olduğunuz için teşekkür ederiz! 💕

https://twitter.com/wooseokisgod

-----

Merhabalar, ben Şapkalı Zürafa!🦒 Sayfaya yeni katılan paylaşım adminiyim. Çıkış öncesi, Pentagon Maker zamanınlarından beri Pentagon'u sevip takip ediyorum. Bias seçemeyenlerdenim, hepsi benim çocuğum. 😁Pentagon haricinde BtoB ve Mamamoo hayranıyım. Önünde parlak bir geleceği olan Pentagon'u sevip desteklediğiniz için teşekkür ederim~ 💙💫

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder