17 Nisan 2018 Salı

[PANN] İlk Tanışmada Üyesine Kaybolmasını Söyleyen Lider


Üyelerden biri lider üzerinde iyi bir izlenim bıraktı diye onunla birazcık daha yakınlaşabilmek için konuşma başlatmaya çalışmış..

Üye: Abi~ Yemek yedin mi?
Lider: Evet, kaybol

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Tanıştıklarında ona kaybolmasını söylemişㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Lider "Yemek yedin mi?" tarzında sorular sorulmasını sevmediğini bu yüzden de kaybolmasını söylediğini söyledi ㅋㅋㅋㅋ

Şimdiyse birbirlerinden kopamayan gerçek kardeşler gibiler

https://i.hizliresim.com/z0b4Z7.gif
(Hangisinin E'Dawn hangisinin Hui olduğunu tahmin etmeye çalışın)

- Enerjik görünen Hui ve yorgun görünen de E'Dawn..

- Lider kim? E'Dawn mı?

- Böyle bir şeyi bana yapsaydı üzülürdüm fakat E'Dawn bundan etkilendi mi??ㅋㅋㅋ

- Vay.. Hui E'Dawn'dan daha mı büyük? Hiç öyle görünmüyor..ㅋㅋ

- E'Dawn'nın eminim ki birçok beklenmedik yanı vardırㅋㅋㅋㅋ

- Eğer ben olsaydım incinir ve bir daha onunla asla konuşmaya çalışmazdım.. E'Dawn harika..

- Bu E'Dawn'nın tüm hikayeyi açıkladığı video, 5.30 civarında!
(https://youtu.be/7PwbuR9YwTY)

- E'Dawn'la sorunu neㅋㅋㅋ

- Ah.. Hangisinin E'Dawn olduğunu biliyorum. Malfoy'un Koreli versiyonu..

- Hui'nin saçı ne öyle ya..ㅋㅋㅋBu günlerde onu cidden seviyorum..

- Saçına ek takan Hui değil mi?ㅋㅋㅋ Çok doğal duruyor..ㅋㅋㅋ

- E'Dawn'nın boynunda dövmesi mi var?? Çok güzel duruyor..ㅠㅠ Bir şekilde ona fazlasıyla yakışmış..

- Çok çekiciler..

- Sağlıklı Hui, hasta E'Dawn.. Bunu hatırlayacağım, böylece kolaylıkla ayırt edebilirim..

- Soldaki kişi Jang Woohyuk'a benziyor..

- Hayran hikayesine benziyorㅋㅋㅋㅋㅋ

- Vay.. Şu zamana kadar yanılıyormuşum. Hui'yi E'Dawn sanıyordum ve E'Dawn'nı da Hui..ㅠㅠ

- Hui'nin saçı..ㅋㅋㅋㅋ

Kaynak: pannative

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder