17 Nisan 2017 Pazartesi

[170417] Jinho - Focus News Doğum Günü Röportajı





Soru: Doğum gününde ne yapmayı düşünüyorsun?
Jinho: Üyelerin programı olabileceği için okul arkadaşlarımla takılırım.

Soru:Doğum günün hakkında ne hissediyorsun?
Jinho: Geçen seneki doğum günümde mücadele programındaydım. Çıkış yapayım ya da yapmayayım gergin olacağımı düşünmüştüm ancak hele şükür çıkış yaptım. Çıkışımdan sonraki ilk doğum günüm
o yüzden daha anlamlı ve mutlu hissediyorum.

Soru: Doğum günü sana ne ifade ediyor?
Jinho: Ebeveynlerime minnettar olduğum bir gün.

Soru: Yaşlanmak hakkında ne düşünüyorsun?
Jinho: Babamın da dediği gibi, yaşlanmak demek gelişmek demek o yüzden mutluyum haha~

Soru: En çok beklediğin yaş?
Jinho: 30! Babam 30 yıl önce yaşıyordu (??). Benim de başıma geldiğinde ne olacağını merak ediyorum.

Soru: Annenin gebelik rüyası neydi?
Jinho: Annem Joseon Hanedanlığı döneminde sarayın dışında yaşıyormuş ve saraydaki boğa kaçmış.
Evleri ezerek insanları öldürüyormuş ve aniden bir kaplan görünüp boğayı yenmiş. İsmimin temeli Jo (ulus) Jin (hazine) ve Ho (kaplan).

Soru: En derin etki bırakan doğum günü?
Jinho: Ben ve kankam aynı doğum gününe sahibiz. Bir kere tüm arkadaşlar toplanıp eğlencenin dibine vurmuştuk.
Hongseok'un doğum günü aynı ve ben onunla daha fazla hatıra oluşturmak istiyorum.

Soru: Özel bir hediye seçecek olursan?
Jinho: Çıkış önce Pentagon Maker'da hayranlar bana hediye vermişti ve o his başkaydı.

Soru: Doğum günü molan/paydosun olsaydı ne yapmak isterdin?
Jinho: Üyelerle seyahata çıkmak isterdim. Çıkıştan önce Gangwondo'ya gitmiştik ve hala hakkında
konuşmamız çok zevkli.

Soru: Hangi yıldızdan iyi dilek almak istersin?
Jinho: Yaşıtlarımdan olursa güzel olurdu bence. Arkadaş edindiğimde onlardan dilek almak isterim.

Soru: 10 yıl sonrasını düşleyecek olursan?
Jinho: 10 yıl sonra zaten çıkış yapmış olacağız bu yüzden hayranlarla parti düzenleyip eğlenmek isterim.

Soru: Doğum gününde teşekkür etmek istediğin kişiler?
Jinho: Babam ve annem, siz çok zor zamanlar geçirdiniz. Sizin gülümsemenizi sağlayacağım.

Soru: Kendine doğum günü mesajın?
Jinho: Doğum günü her yıl geldiği için fazla heyecanlanma ve sıradaki doğum gününde ne kadar
büyüdüğünü görmeyi dene.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder