19 Şubat 2017 Pazar

[170219] Wooseok'un Singles Magazine Röportajı


🍊 Yurttaki eğlenceli anlar;

"Shinwon pantolon satın almıştı ve yurda teslim edilmişti. Paket yurda ulaştığında Hui abi aldı ve giydi. Yırttığı pantolonu kutusuna geri koydu. Shinwon gelip paketi bulduğunda afallamıştı ve dolandırıldığını düşünmüştü. ''

🍊 Gruptaki anne/baba görevleri;

"Baba rolü: Jinho. Üyeler fikirlerini sunduğunda onları toparlıyor ve sıradaki eyleme karar veriyor.
Anne rolü: Hongseok. Muntazam biri bu yüzden çok güzel temizlik yapar. Kendine güzel yemekler yapmaya da çalışıyor. Çünkü vücuduna dikkat ediyor. Yağlı yiyecekler yerine salata yapar. 10 kişi olduğumuz için fazla yemek yiyormuşuz gibi duruyor ama hepimiz yemek konusunda çok hassasız."

🍊 ''Önceden bir yurtta 10 kişi kalıyorduk. Şimdi her birinde 5 kişi kalıyoruz. Bir yurt sessizlerden, diğer yurt gürültücülerden oluşuyor. Özellikle Hui ve Hyojong abi gibi etrafta şaka yapmayı seven üyelerin kaldığı yurt her gün yurt gibi."

🍊 ''Oda arkadaşı değiştirme fırsatım olsaydı Jinho abiyi isterdim. En büyük üye ve en küçük üye ile yeni bir birliktelik olurdu. Ben ve abim çok uyumluyuz. Nadiren konuşur ve çok konuştuğu zamanlarda benimle birlikte olur."

🍊 ''Pentagon, biz 10 renk ve cazibeyle dolu 10 kişileriz. Bu, 10 rengin uyumlu sinerjisini gösterebilmek adına bizim gücümüz. Gerçek şu ki, 10 üyemiz de şarkı yazıp beste yapabiliyor. Yeni çıkış yapmamıza ve renklerimizi aramada ilerliyoruz olsak bile; çok yakında sahneyi kendimize has performansla dolduracağız.''

🍊 ''Henüz genç olduğum için, şarkı sözlerimde kendi deneyimlerimi ihtiva edemesem de diğer insanların hikayelerini düşleyerek sözler yazıyorum. Şarkı söylemeyi seviyorum ama rape karşı güçlü bir ilgim var. Müziği uzun süreli sürdürmek istediğim için daha çok sevdiğimi seçerim ancak şarkı söylemekten de vazgeçmem.
Küçükken hobi olarak keman çalmayı öğrenmiştim. Yarışma fırsatım olmuştu. Ve sahne zevkini çıkarabilme şansı kazanmıştım.''

🍊 Çıkıştan sonraki en mutlu an;

'' İlk mini konserimizi düzenlediğimiz zaman. Diğeri ise konserde son şarkımızı söylerken hayranların sürpriz yaptığı slogan etkinliği. O an paramparça olmuştum. Hayranlar için daha sıkı koşmayı düşündüm. ''

🍊 ''Benim için en zoru Pentagon Maker'da içimizden birinin elenmesiydi. Üyeler stajyerlik günlerimizden uzun bir zaman sonra karşı karşıya gelmişti.  Eğer onlardan birini göremeseydim, buna dayanmak çok daha zor olurdu.
Ortaokul 3'te seçmelere katıldım ve lise 1'de stajyerlik hayatıma başladım. Bu benim için büyük bir nimet. Stajyerlik zamanlarımda gülmediğim tek bir gün yoktu. Abilerimle mutluydum. Ortam çok iyiydi. Yorgunluğumun tüm bunlardan var olmadığını anladım."

🍊 Grubun miniği olmanın bir zorluğu var mı?

''Yok. Abilerin düşündüğü ve kararlaştırdığı çok şey var. Onların kararlarını takip ettiğim sürece...bence bu maknae'nin sorumluluğu.
Yurtta sessizimdir. Sevimlilik yapmama ve etrafta çok dolaşmama rağmen....Aslında neden orada olduğumu da bilmiyorum.''

🍊 ''Pentagon büyük bir aile gibi. Problemlerimi onlarla paylaşabildiğim için ve onlara yaslanabildiğim için mutluyum. Sabaha kadar konuştuğumuz bir gün olmuştu.''

🍊 Fazla üyeye sahip olmak sıkıntı çıkarıyor mu?

''Rahatsızlıktan ziyade çok gülünç durumlar oluyor. Pratik olacağı zaman lider üyeleri arıyor ve üyeler tuvalette veya karaokede oluyorlar. Üyeleri getireceğini söyleyen üye, diğer üyeler orada bulunduğu halde onları çağırmaya giden üye kayboluyor.''

Kaynak: HST0417, 0026yoyo, MrsDooB2uty
Resim: GIANTBaby0131
TR Çeviri: Pentagon 펜타곤 Turkey

2 yorum: