31 Ocak 2017 Salı

[170201] Kino Fancafe Güncellemesi


[KINO] Başlık: İkinci el yazısı mektup

"Bagaj hazırlıklarını bitirdikten sonra önceden okumadığım mektupları tek tek okudum. Sonuncusu ise Hui abinin mektubuydu.

İşte böyleydi. Mini araba benim hediyemdi. Anılar ne kadar çabuk geçiyor. Bu arada abimiz şu anda uyuyor, el yazısı ne yazık ki bugün de başarısız. Yine de Hui abinin kardeşlerini nasıl sevdiğini herkesin görmesini istedim. Ay bile gözlerini kapadı. Artık uyuma vakti. Hoşçakalın.

Bugünün günlüğü sona erdi."

Kağıtta yazanlar;

"Kino'ya
Küçüğümüz birden bire 20 yaşına girdi. Neden bilmiyorum fakat gerçekten tuhaf hissediyorum. Görünen o ki lise öğrenci olan Hyunggu büyüdü ve saygılı bir yetişkin oldu, ayrıca kendimle de gurur duyuyorum.
Yetişkin olmanı tebrik ederim. Hediyen anılarımızda dolu olan mini araba. Biz küçükken bu mini arabayla birlikte koştukları bir çizgi roman vardı.
Tıpkı geçmişteki gibi bir kez daha heyecanla koşmaya ne dersin? İş yolunda mini arabayla birlikte benimle koşacak olan Hyunggu'yu bekliyor olacağım! Seni seviyorum <3"

Kaynak: 0026yoyo
TR Çeviri: Pentagon 펜타곤 Turkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder